söndag, september 10, 2006

Första Posten

Jaha ... så man fallit ner i blogträsket. Vad denna blog skall handla om vette fan.

Säkert kommer jag skriva ned mina dagliga tankar och funderingar och betraktelser av livet. Kanske kommer jag skriva ngt om mitt liv och mitt förhållande och liknande saker.

Inte troligt kommer jag skriva något för personligt då jag tycker det finns för många såna bloggar och ingen av dem tilltalar mig. De tilltalar mig lika lite som alla dessa "reality show:er" som jag för övrigt inte kan förstå att folk tycker om.

Fast allt ovan är ingen sanning utan det får vi se vad tiden lider hur det blir.

Sedan kommer jag nog strunta i stavfel, gramatik och riktig ordföljd och annat för jag läser sällan det jag själv har skrivit för då blir jag alldeles för självkritiskt. Så allt jag skriver är nedskrivet som jag pratar och alla stavfel och syftningsfel är antingen misstag eller medvetna av någon anledning ...

Däremot så ser jag fram emot alla kommentarer och åsikter om det som jag skriver. Om någon lyckas skriftligen och sakligen motivera varför jag har fel eller kan på något annat sätt få mig att se felet i mitt resonemang så kommer jag villigt skriva att ag hade fel och vad jag nu istället tycker ... men det kommer inte vara lätt att ändra min åsikt. Kul va!