torsdag, augusti 23, 2007

Facebook

Så har även jag trillat dit och signat upp mig hos Facebook.

Har väl inte riktigt fattat storheten jämfört med alla andra men det är ju ganska snyggt och funkar ju ganska bra förrutom att jag skulle vilja att Facebook kunde ta emot alla mina mailadresser och sedan själv bevaka när ngn av dem signar upp istället för att jag skall behöva söka hela tiden. T.ex LinkedIn funkar ju så ... grymt smart

Om sedan Facebook även kunde populera t.ex. Outlook med info så vore det ännu bättre.

Fast det är ju kul att see hur många som redan är medlemmar.

:)

1 Comments:

Blogger Åsa Häll said...

Hmm...har fått dessa inbjudningar till facebook men eftersom jag inte satt mig in i vad det är så har jag struntat i det.

Populera Outlook? Jag fattar ingenting. Kanske bäst att jag håller mig till det jag redan känner till, läsa bloggar tex är ju alltid kul...:)

2007-08-26 00:08  

Skicka en kommentar

<< Home